Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het vuurwerk staat er mooi op
Maar er is wel iets fout gelopen met de bewerking van de foto. Veel ruis ook in de donker paarse (?) lucht.
Wat zijn de exif's van deze?
Het vuurwerk staat er mooi op
Maar er is wel iets fout gelopen met de bewerking van de foto. Veel ruis ook in de donker paarse (?) lucht.
Wat zijn de exif's van deze?
Ik volg hier, het vuurwerk zelf staat er echt wel zeer goed op
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Geen slechte foto hoor Maar zoals je schrijft... Haal het origineel eens terug en laat bepaalde delen zoals de boom rechts donker(want nu teveel artefact) icm met andere delen, dan denk ik dat dit best een knappe foto gaat zijn
Geen slechte foto hoor Maar zoals je schrijft... Haal het origineel eens terug en laat bepaalde delen zoals de boom rechts donker(want nu teveel artefact) icm met andere delen, dan denk ik dat dit best een knappe foto gaat zijn
Vele beter. Wat is je bedoeling? als je het vuurwerk als eyecatcher hebben, dan zou ik zoals Thomas79 voorstelt de opgelichte delen nog iets verdonkeren. Maar als je het geheel wil laten zien, dan zou ik het zo laten. Ik vind de up zoals reeds gezegd vele beter en die is dan voor mij ook al .
Comment