Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Het juiste antwoord moet ik schuldig blijven, John.We toerden zo maar wat rond via kleine baantjes door het landschap. Waar we een mooi plekje dachten te zien maakten we enkele foto's. Soms eens te voet wat verder kijken op de landbouwwegen. In grote trekken kan ik je enkele Gemeenten die we aandeden meegeven.
Vertrekpunt uit Gavere richting Zottegem via Hundelgemsesteenweg N444 naar N 415.
Paullatem, Zwalm, Munkzwalm, Velzeke, Roborst, Welden, Ename, Horebeke, St Blasius Boekel, St Lievens Esse, om uiteindelijk de rondrit te stoppen in Herzele.
Ik denk dat de opname ergens in de buurt van de Bostmolen, waar je lekker kan eten, gemaakt werd. Ik vermoed dat het de kerk van St Kornelus Horebeke is die je ziet.
Misschien is er hier iemand die de juiste Gemeente kan thuisbrengen?
Bedankt allen om te schrijven.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment