Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eens een close-up. + Update
Collapse
X
-
-
Re: Eens een close-up.
Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk berichtmooi van kleur en scherp. zou meer uitsnijden.
Bloem mooi gevat.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk berichtmooi van kleur en scherp. zou meer uitsnijden.Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtKan ik mij bij aansluiten.
Bloem mooi gevat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIk was ook aan het twijfelen. Hoe ver zou jullie meer uitsnijden? De groene bladeren volledig weg en links ook een stuk?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht.. Is er ook aan de kleur of het licht gesleuteld?Last edited by Guest4; 23 oktober 2014, 21:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtZoiets JP ? Maar het is niet gemakkelijk om dit te doen vanuit een verkleining natuurlijk. Is maar mijn idee hoor. Als je de link weg wil, effe kloppen want de bel doet het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIk heb ook de indruk dat je iets met de kleuren gedaan hebt....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtThankx, nee niets met kleuren, zie #7
Comment
Comment