Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vergeten emmer. + 2de update
Collapse
X
-
-
Re: Vergeten emmer.
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtKleuren en licht zitten wel goed volgens mij. De compo vind ik wat tegenvallen. Te veel BG, ik denk dat een vierkante uitsnede het beter zou doen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJe zit hier wel met het harde licht.... de update is mi de betereHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtUp geplaatst, na tip van Anaisje.Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKleuren en scherpte zijn inderdaad goed, de laatste compo is beter, maar je blijft met die uitgebrande witte vlekken (grote rechts, kleine links) op de emmer zitten.Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtJe zit hier wel met het harde licht.... de update is mi de betereOorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk berichtIk volg ,grts,Jozef
Comment
-
Up zeker geslaagd qua compo, en ook de middentonen zitten goed.
Hard licht, ik zou durven een halve stop of een stop onder te belichten en daarna eventueel de schaduwen wat op te trekken.
(allemaal makkelijk gezegd hé als de foto er is )Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtUp zeker geslaagd qua compo, en ook de middentonen zitten goed.
Hard licht, ik zou durven een halve stop of een stop onder te belichten en daarna eventueel de schaduwen wat op te trekken.
(allemaal makkelijk gezegd hé als de foto er is )
Yep, ge hebt gelijk. IK heb in LR de hooglichten wel nog wat kunnen temperen, maar ik blijf echt de lichte cirkel boven op emmer zien(wel met detail) en dat is nu ook geen zicht. Dus zakken maar...
Comment
-
-
Re: Vergeten emmer. + Update
Bewijs dat je een foto niet te snel weg hoeft te doen JP Artistiek kun je er vele kanten mee op. Vraag nu niet excact wat ik heb gedaan, want ik heb mijn vindingrijkheid de vrije loop gelaten hier. Je krijgt nu ook in de bodem van de emmer nog eens een extra foto te zien
Als je de link weg wil, effe kloppen hé
Comment
-
Re: Vergeten emmer. + Update
[QUOTE=MGfoto;4221184]Bewijs dat je een foto niet te snel weg hoeft te doen JP Artistiek kun je er vele kanten mee op. Vraag nu niet excact wat ik heb gedaan, want ik heb mijn vindingrijkheid de vrije loop gelaten hier. Je krijgt nu ook in de bodem van de emmer nog eens een extra foto te zien
Als je de link weg wil, effe kloppen hé
Heb een 2de up geplaatst, nog wat met de radiaalfilter en de schuivertjes in lr gespeeld. Is dit wat?
Je mag de link laten staan, vind die wel iets hebben.
Comment
Comment