Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oei Fernand, dit wordt nog een lastige om te corrigeren, zowel in verticaal als horizontaal perspectieven. Hele mooie kleurverlopen en de scherpte is hier dik in orde verder.
Is dit gebouw zo scheef? Een soort architecture in bouwstijl? Want dan heb ik natuurlijk niks geschreven
Oei Fernand, dit wordt nog een lastige om te corrigeren,
bedankt voor je info, genomen met mijn breedtehoek lens en wat schijn naar boven gericht, vandaar dat scheef en krom staat, dat gebouw staat aan t station Schuman in Brussel, zal eens terug gaan en beter mijn best doen, architectuur is niet gemakkelijk zeg amaai
groetjes Fernand
" Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"
Correctie is mogelijk, maar je gaat een heel stuk van de foto missen.
Proberen recht voor het gebouw te gaan staan bij volgende foto, dan heb je alleen nog verticaal te corrigeren.
Foto is wel mooi van kleur en scherpte.
bedankt iedereen voor de tips en info
ik ga zeker nog eens terug en ga dan rekening houden met wat jullie gezegd hebben
ben al blij dat de kleuren en scherpte goed
vriendelijke groetjes Fernand
" Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"
Comment