Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergang - Santa Monica Pier
Collapse
X
-
-
Re: Zonsondergang - Santa Monica Pier
Oorspronkelijk geplaatst door jiggyland Bekijk berichtMooie harp, persoonlijk mag de voorgrond voor mij wat opgelicht worden.Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
-
Toch wat lichter? Vond het een zooitje ongeregeld op de voorgrond, niet echt een meerwaarde. Vandaar dat ie wat donkerder is. Zal er nog eens naar kijken| Nikon D3200 | 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR | 35mm f/1.8G | Tokina 11-16mm f/2.8 |
Comment
-
-
Het tegenlicht past hier wel voor mij.
Wel nog even perspectiefcorrectie toepassen op je foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVolg voorgaande commentaren. Wel oppassen je mag maar 1 topic per dag starten.| Nikon D3200 | 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR | 35mm f/1.8G | Tokina 11-16mm f/2.8 |
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHet tegenlicht past hier wel voor mij.
Wel nog even perspectiefcorrectie toepassen op je foto.| Nikon D3200 | 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR | 35mm f/1.8G | Tokina 11-16mm f/2.8 |
Comment
-
Hoeft voor mij niet, het is juist als een Mod het ziet ,blokkeert die gewoon ene tot de volgende dag.Oorspronkelijk geplaatst door Pongo Bekijk berichtDat klopt, dan zal ik ter compensatie vandaag niets posten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHet tegenlicht past hier wel voor mij.
Wel nog even perspectiefcorrectie toepassen op je foto.
Zie maar die lantaarnpalen links, rechts zie je het ook maar wel minder.
Het zal een serieuze correctie moeten zijn om dit recht te krijgen.
Lucht met die harpen is wel prima.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEn dat is nu net wat de foto zowat om zeep helpt voor mij.
Zie maar die lantaarnpalen links, rechts zie je het ook maar wel minder.
Het zal een serieuze correctie moeten zijn om dit recht te krijgen.
Lucht met die harpen is wel prima.| Nikon D3200 | 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR | 35mm f/1.8G | Tokina 11-16mm f/2.8 |
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pongo Bekijk berichtDus jullie hebben het o.a. over die lantaarnpalen links die 'schuin' staan op de pier, die rechtgetrokken zouden moeten worden?
Daarom misschien eens proberen om links te croppen tot tegen het reuzenrad en onderaan ook een stuk af, want dat is niet echt een meerwaarde, vind ik persoonlijk.
Voor de rest héél knappe foto.
Ik zou zeker geen detail uit de silhouet halen. Juist voor zorgen dat het silhouet zwart blijft en geen 'vuil' zwart.Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
Mijn fotoalbums
Comment
Comment