Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Erg mooie, sprekende foto.
Probeer in het vervolg er misschien even op te letten om uitgebrande delen te voorkomen (maar ik weet het, is soms echt niet makkelijk).
Mooi Bokeh, knap moment om dit portret te maken. Meestal wil men enkel een lachend gezichtje tonen. Wat het uitbranden betreft volg ik hier wel, in volle zon met blonde haren is het soms moeilijk. De inhoud van je portret primeert toch voor mij boven het technische.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Mooi Bokeh, knap moment om dit portret te maken. Meestal wil men enkel een lachend gezichtje tonen. Wat het uitbranden betreft volg ik hier wel, in volle zon met blonde haren is het soms moeilijk. De inhoud van je portret primeert toch voor mij boven het technische.
Comment