Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

halloween

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• halloween

Re: halloween

Mooi beeld, vooral de schaduw werking doet het. persoonlijk zou ik de zwarte contouren wat oplichten.
    Mvg
    Suske

Comment

Ik denk dat er iets mis gelopen is met de fotobewerking, zie zwarte rand bovenkant van de foto. Volgens mij klopt de schaduw niet echt gezien de stand van de zon . Als dat zo de bedoeling was heb ik niks gezegd en dan verontschuldig ik mij.
      Anders het licht is wel mooi weergegeven en zonder de schaduw was het een duif op zoek naar een slaapplaats.

Comment

bedankt voor het kijken de reacties, die zwarte rand bovenaan is van een kader dat ik gemaakt heb mee met het onderwerp Halloween, misschien wel een verkeerde
        keuze, nee zoals je zegt de schaduw klopt niet, maar ik heb een program op mijn toestel met HDR-tegenlicht,het toestel maakt 3 opnames en zet die dan samen,
        dus daardoor heb ik speciaal effect ; ik heb de schaduw ook speciaal donker gelaten, omdat ik de titel Halloween in mijn achterhoofd had
        mvg martine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mvdd Bekijk bericht
          bedankt voor het kijken de reacties, die zwarte rand bovenaan is van een kader dat ik gemaakt heb mee met het onderwerp Halloween, misschien wel een verkeerde
          keuze, nee zoals je zegt de schaduw klopt niet, maar ik heb een program op mijn toestel met HDR-tegenlicht,het toestel maakt 3 opnames en zet die dan samen,
          dus daardoor heb ik speciaal effect ; ik heb de schaduw ook speciaal donker gelaten, omdat ik de titel Halloween in mijn achterhoofd had
          mvg martine

Bedankt voor de uitleg.

Comment

is eens iets anders,tof grts,Jozef
            Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

Comment

Working...
            X