Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna spiegelgladde weerspiegeling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bijna spiegelgladde weerspiegeling

In de Rialsesse. Lang geleden deze dit riviertje er zo vredig bij lag.

Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Bijna spiegelgladde weerspiegeling

Gelukkig schrijf je er bij dat dit een weerspiegeling is ...
    Knappe foto.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Ik vind hem ninder geslaag. Waarom? Omdat uit niets blijkt dat het een weerspiegeling is. Het is dat je het zelf erbij schrijft, anders zou je je gaan afvragen wat die "vlekken"zijn.
      Waarom niet laten zien dat het een weerspiegeling is? Spreekt de foto helemaal voor zichzelf. Zien we dat er geen verschil is.
      Gr. Joop
      Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk bericht
        Ik vind hem ninder geslaag. Waarom? Omdat uit niets blijkt dat het een weerspiegeling is. Het is dat je het zelf erbij schrijft, anders zou je je gaan afvragen wat die "vlekken"zijn.
        Waarom niet laten zien dat het een weerspiegeling is? Spreekt de foto helemaal voor zichzelf. Zien we dat er geen verschil is.
        Gr. Joop
        Ik heb de foto met opzet genomen zonder "het echte" erbij. Dus ik moet je teleurstellen...
        Daarom dat ik er expliciet bijgezet heb dat het weerspiegeling is.
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

Comment

Ik vind de foto bijzonder fraai. Een foto is een "weerspiegeling" van werkelijkheid en beleving. Kan het mooier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk bericht
            Gr. Joop
            Ik volg deze mening, zonder de titel had het gewoon een foto van mindere kwaliteit geweest.

Comment

Dit is echt een gemiste kans, een klein detail dat zou verraden dat dit een weerspiegeling is waarbij je de kijker net lang genoeg op het verkeerde been zet en dit was een topper. volgende keer neem je hem gelijk je hem nu neemt, daarna gooi je een piepklein steentje in het water ergens in de hoek van je beeld en brusten maar....

Comment

Working...
              X