Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatfotografie + kust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Straatfotografie + kust

Goede avond iedereen
    Ik ben Nathan en ben 15 jaar. Dinsdag ga ik op excursie naar Boulogne en zou daar graag willen fotograferen. In de ochtend gaan we een museum bezoeken over het leven in de zee en in de namiddag moeten we het stad in voor een Franse opdracht. Daarnaast gaan we ook nog de rotskust exploreren en als laatste gaan we strandsurfen. Ik zit in een fotoclub en begin December komt Lieve Blancquaert onze foto's "keuren". Ik heb nog niet echt een foto die ik zou willen voorstellen aan Lieve, dus zou ik willen een mooi plaatje schieten op de excursie. Volgens mij is dit de perfecte gelegenheid. Ik neem m'n statief, Canon 70D, Canon 50mm f/1.8 II, Canon 24-70 f/2.8 IS USM mee. Hebben jullie tips, trucjes en eventueel ideeën?
    Alvast bedankt!

Nathan

Re: Straatfotografie + kust

da's een heel moeilijk te beantwoorden vraag. Ik zou zeggen hang de camera om je nek zet er de 24/70 op en laat je gaan. Vooral goed kijken gaat je wel op weg zetten. Let ook op de interactie tussen mensen en hun omgeving. Gebruik het weekend om veel foto's te bekijken en probeer er achter te komen welke je boeien en waarom maar probeer geen foto's na te maken want dat lukt toch niet.
    .
    Succes en toon de resultaten ook hier hé.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

probeer je te richten op straat fotografie. je zal versteld staan hoeveel leuke dingen je voor je lens krijgt. blijf jezelf trouw en fotografeer spontaan de dingen die je zelf leuk vind (niet die je denkt dat andere leuk zouden vinden) . kijk zeker of je foto nog mooier is als je hem omzet naar zww ! een foto die je in kleur niet zo mooi vind kan in zww een veel sterkere uitstraling krijgen. veel succes !
      gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Duidelijk in het verkeerde topic gepost.

Comment

Working...
        X