Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtig Eric, zeer mooie gradient op de muur. Ik zou overwegen om de naamplaatjes onder de foto's te verwijderen, zodra ze me opvielen kon ik er niet meer naast kijken. De rechtse neemt dan wat aandacht weg van superman.
Mvg,
Wim
Prachtig Eric, zeer mooie gradient op de muur. Ik zou overwegen om de naamplaatjes onder de foto's te verwijderen, zodra ze me opvielen kon ik er niet meer naast kijken. De rechtse neemt dan wat aandacht weg van superman.
Mvg,
Wim
Bedankt Wim voor de toffe reactie. Mij storen de naamplaatjes niet, vooral omdat ze zo klein zijn en niet leesbaar. En op elke fototentoonstelling hangen kaartjes onder de werken waarom deze dan wegdoen?
Grt
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Eric VanneromBekijk bericht
Bedankt Wim voor de toffe reactie. Mij storen de naamplaatjes niet, vooral omdat ze zo klein zijn en niet leesbaar. En op elke fototentoonstelling hangen kaartjes onder de werken waarom deze dan wegdoen?
Grt
Eric
Als ze jou niet storen, vooral niet wegdoen. Mij vielen ze enkel op en dat neemt mijn aandacht wat weg van de jongen.
Mvg,
Wim
Comment