Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In onze tijd..!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In onze tijd..!

Best bekijken met zwarte achtergrond!

28mm
    f16
    iso100
    1/50

Groeten
    Dave
    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Re: In onze tijd..!

knappe auto zeg!!! Heel mooi vastgelegd, prachtige gouden schijn!
    Hij schreewt wel om alleen op de foto te staan vind ik, deze zou ik graag eens in een landschap zien staan waar bij alle aandacht voor zich krijgt!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
      ..........Hij schreewt wel om alleen op de foto te staan vind ik.......
      helemaal mee eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat een knappe bak inderdaad. De zachtere bewerking doet hem beter recht dan de harde bewerkingen die andere fotografen zo graag gebruiken bij vintage wagens.

Mocht alleen, maar zo is de sfeer van een 'meeting' er weer wel

IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Op zo'n meeting zijn er altijd wel storende elementen die je niet kan vermijden maar de 2 mannen staan er wel met bewondering naar te kijken en dat stoort me niet bij deze!
          Om hem uit te snijden en hem te droppen in een bijhorend kader zodat hij inderdaad meer tot uiting komt.. daar heb ik helaas nog geen ervaring mee?

Gr. Dave
          Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 550Dave Bekijk bericht
            Op zo'n meeting zijn er altijd wel storende elementen die je niet kan vermijden maar de 2 mannen staan er wel met bewondering naar te kijken en dat stoort me niet bij deze!
            Om hem uit te snijden en hem te droppen in een bijhorend kader zodat hij inderdaad meer tot uiting komt.. daar heb ik helaas nog geen ervaring mee?

Gr. Dave
            Volledig met je eens. De wagen zelf staat er picobello op, en het was toch je bedoeling de wagen te tonen niet.
            Dus voor mij, zoals hij is .

Comment

Bedankt voor de fijne reacties!

Comment

Working...
              X