Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streepje nevel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Streepje nevel

Zelf niet echt tevreden, maar misschien ben ik te kritisch Heb wat moeten snijden om de juiste verhouding te zoeken. Ik heb ook de kleur niet willen opwaarderen, omdat het anders te overdreven over zou komen. Tijd en datum: 28-9-2014 - 17:15(ongeveer)

F11 - iso 400 - 1/30 - +2 belichtingscompensatie voor de voorgrond. BP 50 mm - Uit de hand want ik was onderweg voor een andere shoot waar ik geen statief voor nodig had, anders zou ik hier zeker voor statief hebben gekozen
    Last edited by Guest4; 29 september 2014, 16:12.

Re: Streepje nevel

Voor uit de hand te nemen is hij toch goed scherp. De korrel is niet zo mijn smaak als ik eerlijk ben, de kleur vind ik wel iets hebben.
    PS: het vliegtuig rechts is net te klein waardoor hij op een stofje lijkt. Deze kun je misschien wegpoetsen?
    groetjes,
    Yoeri

Comment

Waar ben je zelf niet tevreden over? Ik vind hem zeer geslaagd. Mooie kleuren en een prachtig streepje mist.
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
        Voor uit de hand te nemen is hij toch goed scherp. De korrel is niet zo mijn smaak als ik eerlijk ben, de kleur vind ik wel iets hebben.
        PS: het vliegtuig rechts is net te klein waardoor hij op een stofje lijkt. Deze kun je misschien wegpoetsen?
        groetjes,
        Yoeri
        Ja dat vliegtuig zag ik ook nu, maar dacht zelf aan een vogel.. Potver, goed gezien zeg. Wilde het ook nog eerst wegpoetsen, maar heb er niet zoveel aandacht aan besteed omdat ik wat gefocust was op het kleurverschijnsel. Ik had hem ook wat moeten ontruisen idd. Stom van me
        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Waar ben je zelf niet tevreden over? Ik vind hem zeer geslaagd. Mooie kleuren en een prachtig streepje mist.
        Omdat hij technisch niet zo goed is, zoals Yoeri al boven aanhaalde, korrel, omdat ik wat gesneden heb, en de iso wat heb opgewaardeerd(niet veel, dat is nu weer een ?? hoe dat komt) Misschien door het naverscherpen na verkleinen..

Dank voor de racties.
        Last edited by Guest4; 29 september 2014, 16:26.

Comment

Mooie foto.
          Groetjes, Willy

"Less is More"

Comment

Ik vind de kleuren en lichtstrepen toch wel mooi. Met 1/30 uit de hand mag je toch niet klagen.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willy1 Bekijk bericht
              Mooie foto.
              Bedankt
              Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
              Ik vind de kleuren en lichtstrepen toch wel mooi. Met 1/30 uit de hand mag je toch niet klagen.
              Het was maar een lichtgewicht lensje met vast BP Anaisje

Comment

Working...
              X