Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zie bollen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik zie bollen...

Nikon D40x @22mm - f/3.8 - 1/60s - ISO400

Nog enkele (grove) fouten gemaakt, I know, maar, de lensvervormingen even ter wege gelaten, toch een tamelijk geslaagde foto vind ik...
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

Re: Ik zie bollen...

Leuk gevonden.
    onder misschien ook nog croppen zodat de hoek uit de hoek komt (of hoe moet je het anders zeggen...)

Comment

Toffe foto, goed gezien!
      Grt erik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Leuk gevonden.
        onder misschien ook nog croppen zodat de hoek uit de hoek komt (of hoe moet je het anders zeggen...)
        Correctie uitgevoerd. Inderdaad een pak beter
        Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
        Mijn fotoalbums

Comment

Knap gezien
          Peter
          mijn website : klik

Comment

knap! Zo'n, fotos staan of vallen natuurlijk met de symmetreien en lijnen maar das hier goed gelukt!
            ik zou wel eens proberen om rechts boven de stenen muur net vanuit de hoek te laten vertrekken, gaat nog krachtiger zijn denk ik...
            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Symmetrie is het niet helemaal natuurlijk Z/W is zeker niet slecht Ik kan er helaas niet lang naar kijken, ergens wringt er wat.

Comment

Working...
              X