Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zien alles.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wij zien alles.

ISO400
    F6.3
    1/200
    138mm

Tips of opmerkingen zijn steeds welkom.

Re: Wij zien alles.

Zou ook graag alle staarten op de foto hebben gezien en niet geamputeerd op deze manier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
      Zou ook graag alle staarten op de foto hebben gezien en niet geamputeerd op deze manier.
      Je hebt gelijk, even niet opgelet.

Comment

Wij zien alles.
        maar jou zagen ze niet.
        leuk foto.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
          Ik vind het een mooie foto omdat het een andere kijk brengt dan anders. Drie leeuwen die samenliggen en verschillende kanten op kijken.
          Als we mogen ziften, dan volg ik wel met de opmerking van de staarten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Wij zien alles.
            maar jou zagen ze niet.
            leuk foto.
            grt,bouk.
            Bedankt voor de reactie.

Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
            Ik vind het een mooie foto omdat het een andere kijk brengt dan anders. Drie leeuwen die samenliggen en verschillende kanten op kijken.
            Als we mogen ziften, dan volg ik wel met de opmerking van de staarten.
            Beadnkt voor de reactie. Wou in mijn snelheid niet teveel van de rots waarop ze zaten in beeld brengen en heb daarbij die staarten overzien .

Comment

In gevangenschap fotograferen is het niet altijd evident om op een gepaste afstand te kunnen fotograferen. Er zit wel altijd iets in of uit beeld dat je liever niet zou hebben, of je hebt niet genoeg ruimte om zelf te bewegen.
              Kan het zijn dat er een groene schijn zit op de middelste en linkse leeuwin? Op te merken in de lichtere haarkleuren. Net als bij mijn Fluwijntje, weet ik niet hoe je dit oplossen kan.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Ik zou morgen thuis eens moeten bekijken, volgens mij zijn dat vlekken( omdat het niet egaal is). Maar zal het toch eens nazien. Ik doe dat in lr via de puntcurve(kleur kiezen) ofwel via HSL .

Comment

Ik zou, maar tis persoonlijk, de achtergrond helemaal laten vervagen en dan komt de foto contrastrijker over Leuk beeld hoor, dat ze alledrie wegkijken.

Comment

Working...
                  X