Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
In cs4 weet ik niet meer, in CC is dit gemakkelijk met perspective warp. Maar op zicht is dit hier niet storend, ik vind alles heel mooi in beeld gebracht en mooie processing achteraf. Ik zie nog wel verschillende sensorvlekken in de blauwe lucht. Rechtsboven naast de toren in het lichte stuk blauw, links van de toren in een stuk donkerblauw
bedankt voor het kijken en de goede reacties en de tips
die sensorvlekken had ik niet gezien, ik was teveel gefixeerd op de rest, bedankt voor de tip
mvg martine
Mooie opname hoor.
Die achteroverval kan je corrigeren toch (in CS5 - ik weet niet in hoeverre deze verschilt van CS4) in Lenscorrectie - Aangepast - Transformatie (en hier verticaal perspectief).
Of het nodig is hier, dat is een ander gegeven, voor mij niet in elk geval.
nog eens allen bedankt voor de goede reacties
bedankt voor de tip (djvan) voor het corrigeren en heb het op een andere manier gedaan ik zal het op een andere foto eens op uw manier proberen
mvg martine
Mooie opname en kleuren. De oefening eens gemaakt in PS6: transformatie, schuintrekken en de rechter bovenhoek -4.0° naar rechts. De lift (rood) komt mooi recht te staan en het rechter gebouw ook. Links blijft het zelfde behouden.
Comment