Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zou het kunnen dat de titel niet klopt?
Ik werk namelijk op de door u vernoemde raffinaderij en ik herken er eerder de installatie van Total Polymers Antwerp in
Die zitten in het begin van de Scheldelaan, terwijl wij iets verder zitten.
Volgens mij is de foto trouwens hier getrokken:
Inderdaad! Deze plant staat aan het begin van de Scheldelaan als je van Antwerpen centrum komt. Een beetje verder is ingang van ESSO dus ik ging ervan uit dat dit stukje chemiekunst ook nog tot ESSO behoorde. Geen idee welke fabriek dit is. Ik pas de titel aan
Deze foto is genomen aan de waagnatie op het Eilandje. Juist voor de Scheldebocht.
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Zeer mooie foto!!
Ik zou zeker ZW behouden en de titel is ook niet belangrijk voor mij ik zie toch het verschil van de fabrieken niet , want ken toch geen van beide
Ik zou toch die kleurenversie eens willen zien 'o grote DON' Daar hadden we destijds ook eens moeten lopen met die koude
Ik doe men best om vanavond de kleurenversie te uploaden!
MG, Als je zin hebt moeten we binnenkort nog eens de stad onveilig gaan maken met onze camera's!
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Ik doe men best om vanavond de kleurenversie te uploaden!
MG, Als je zin hebt moeten we binnenkort nog eens de stad onveilig gaan maken met onze camera's!
Comment