groetjes
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wachten op winteravonden
Collapse
X
-
Wachten op winteravonden
groetjesNIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macroLabels: Geen
-
-
Re: Wachten op winteravonden
Vind ik mooi, mocht misschien nog iets zachter en donkerder, wat volgens mij een intiemere sfeer zou geven. De nis in de muur is wel een beetje onzorgvuldig gekaderd maar daar moet je leren op letten. Ik maak die fout ook nog dikwijls.
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtVind ik mooi, mocht misschien nog iets zachter en donkerder, wat volgens mij een intiemere sfeer zou geven. De nis in de muur is wel een beetje onzorgvuldig gekaderd maar daar moet je leren op letten. Ik maak die fout ook nog dikwijls.gr, JOHAN , nikon D90, D7100
Comment
-
Jammer van de boog bovenaan die er niet volledig op staat.
De kleur van de stenen in de nis vind ik oververzadigd.
Comment
-
Heb net een nieuw toestel, D7100, en wou de bracketingfunctie even testen. Met CS6 fotos bijeen geplaatst met dit als resultaat. Misschien leende de foto zich niet om deze bewerking te doen?NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro
Comment
-
Mooi idee, maar voor mij zijn de kleuren van de achtergrond te dominant.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtMooi idee, maar voor mij zijn de kleuren van de achtergrond te dominant.
Mvg
Suske
Comment
-
-
Misschien eens proberen nadien de foto weer te importeren in LR als je dat hebt en dan de kleuren weer wat te verzachten of aan te passen. Of kan ook wel in PS maar ken ik zo goed niet.
Comment
Comment