Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste geeft me de jaren 60-gevoel... Let een beetje op je scherpte, maar ik denk dat je vlug genoeg de nodige tips zal krijgen en veel vooruitgang gaat boeken. Je bent wel allang geregistreerd zie ik
leuke foto's
1 zou ik rechtzetten (zie de horizontalen en vertikalen in de foto - is een beetje een 'misvorming' van mij)
2 zijn de kleuren iets te fel, die zou ik verzachten
Een verdienstelijke poging. Mits een paar opmerkingen die hierboven reeds gedaan zijn,toch een leuke reeks neergezet. Blijven oefenen en je komt er.
Grt. Ria
Comment