Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bescherming tegen de zon
Collapse
X
-
-
Re: Bescherming tegen de zon
Personen in je achtergrond lijken haar aan te staren. Misschien had dit iets meer gegeven als dit wat duidelijker(minder onscherpte?) was geweest. Toch geen slechte opname in profiel van deze dame, en misschien zou ik hier portretstand overwegen om het geheel wat rustiger te maken(Rechts weg bv.). Blijft wel uw foto, is enkel maar een eerlijke mening JP
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtPersonen in je achtergrond lijken haar aan te staren. Misschien had dit iets meer gegeven als dit wat duidelijker(minder onscherpte?) was geweest. Toch geen slechte opname in profiel van deze dame, en misschien zou ik hier portretstand overwegen om het geheel wat rustiger te maken(Rechts weg bv.). Blijft wel uw foto, is enkel maar een eerlijke mening JPOorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtDie portretstand zie ik ook wel zitten.Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtLeuk hoofddeksel
Al denk ik niet dat het veel zal helpen tegen de zon, of tegen wat dan ook
De uitsnede vind ik goed. De achtergrond net iets te onrustig. (voor mij)
Comment
-
-
die 2 personen in de achtergrond vind ik hier juist tof!
Voor mij mocht ie zo gelaten worden
zw?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtOok ik zou rechts croppen tot vierkant, bg veel te afleidend! Dame wel leuk vastgelegd!
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtBedankt voor de up JP. Kijkt een stuk aangenamer
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtIk vind de up toch een beetje krap. Misschien een krop tot tegen de witte pilaar en dan die fel gekleurde "dinges" wegklonen
De dame zelf is heel goed gefotografeerd
grt. Ria
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtdie 2 personen in de achtergrond vind ik hier juist tof!
Voor mij mocht ie zo gelaten worden
zw?
Zw is ook een mogelijkheid. zal het straks eens doen en eventueel posten.
Comment
-
ga ook voor de eerste.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk berichtMooi die eerste ,,maar het portret is teveel,ingekaderd . Geef haar wat zicht
Comment
Comment