Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
oostende, avondshoot
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: oostende, avondshoot
Welkom op het forum. Leuke poging, maar kijk eens goed naar de scherpte, helaas is deze wat beperkt. Reepje onderaan zou er van mij ook nog afmogen. Misschien handig om wat exif(sluitertijd, diafragma en iso bv.) gegevens erbij te vermelden, misschien kunnen anderen u dan beter adviseren
-
Dank u wel,
Ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie, en hopelijk kan ik hier heel wat opsteken,
Ps, door de digitale ruis te verminderen lijkt de foto inderdaad "zachter", wat ik persoonelijk mooier vond,
bedankt voor de tips
mvg
Danny
Comment
-
ook van mij welkom hier
je foto mag meer pit gebruiken
welk photoshopachtig programma gebruik je?
Het land onderaan zou ook van mij eraf mogen
staat ie wel mooi horizontaal (op de laptop hier is het moeilijk te zien): je zeehorizon mooi euh horizontaal, de spiegeling in het water mooi vertikaal....
Comment
-
Dank u wel,
Qua software gebruik ik "corel paintshop pro x7", moet er wel even bij vermelden dat ik de foto niet heb bewerkt , op uitzondering van het verwijderen van de digitale ruis.
Naar mijn persoonelijke mening vond ik de foto mooier omdat ie wat "zachter "overkwam, ik heb iets met foto's met een lange sluitertijd, zoals de wazigheid en de mystiek die er om hangt,
zal straks even een andere foto op het forum zwieren,
Mvg
Danny
Comment
-
Welkom op dit forum,en alles is idd reeds gezegd,toch goede poging,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
we zijn allemaal zo begonnen. als ik mijn eerste foto's bekijk . je maakt foto's voor jezelf en niet voor ons. je zal altijd voor en tegenstanders hebben. neem de kritiek en voorstellen tot verbetering aan en bekijk voor jezelf of je je daar in kan vinden.
jou visie en kijk op het onderwerp is wat telt. al dan niet per ongeluk, hij staat mooi horizontaal. beetje onscherp heb je al uitgelegd. wel wat te donker voor mij. ik zie in het midden in het water een wit en zwart puntje ;
lens of sensor vuil ?, is makkelijk te verwijderen. inhoud , licht van vuurtoren en reflectie op het water zijn zeker een meerwaarde. onderaan strand weg vind ik ook beter.Last edited by hypnomedi; 15 september 2014, 18:51.gr, JOHAN , nikon D90, D7100
Comment
-
Bedankt voor deze toelichting Johan
Het zwarte puntje betreft een lichtboei, wat ik enigzins wel vreemd vind, is inderdaad....het witte puntje,ergens een reflectie...het kan, geen idee.
Ben inderdaad nog niet zolang bezig met fotografie...of poging tot...
Ik kan gerust kritiek hebben van mensen die al heel wat verder zijn op gebied van fotografie....alleen....tips heb ik nog niet echt gezien...kritiek daarentegen.....
Nu...we gaan verder in de hoop dat het mettertijd wat beter wordt op gebied van foto's ,instellingen enz...
mvg
Danny
Comment
Comment