Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wachten

Ik probeer vaak ook lage standpunten uit op de straat. Hier deed ik alsof ik mijn camera aan het opbergen was in mijn tas. De camera lag op de tas en even op goed geluk afgedrukt en AF zijn werk laten doen. Natuurlijk van tevoren lichtmeting gedaan en manueel de instellingen gedaan.

Update geplaatst en de tip van Riha even opgevolgd door er een stukje beneden af te doen. Eerlijk is eerlijk, het heeft wat, waarvoor dank!

DANK ALVAST VOOR ALLE REACTIES !! Dan hoef ik de foto niet steeds op te waarderen naar boven toe.
    Last edited by Guest4; 15 september 2014, 11:09.

Re: Wachten

Een snapshot dus.
    ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Een snapshot dus.
      Nee geen snapshot, duidelijk doordacht! Iets wat jij nog moet leren? En stop met one liners. Geef comment die zinvol zijn want dat doet iedereen hier. Je lijkt wel iemand uit een kleuterklas. Vindt jezelf niet dat dit een beetje kinderachtig begint te worden vanuit jou standpunt gezien?

Dit is dus mijn topic en ik voel mij genoodzaakt om dit te moeten schrijven. Je gedraagt je uiterlijk irritant, dus stop met onzinnige opmerkingen Je volgt mij nu al een tijdje, en ik wil dat het stopt. Was ik niet duidelijk genoeg? Ik heb u dit beleefd gevraagd.
      Last edited by Guest4; 14 september 2014, 17:57.

Comment

Tof, maar mis wat scherpte.
        Grt
        Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
          Iets wat jij nog moet leren?
          Dat was vroeger, ik ga nu voor foto's.

voor wie niet kan volgen, MGfoto kan mijn opinie niet aan en heeft me per pm gevraagd om geen mensen te viseren op het forum.
          ...leeg...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Dat was vroeger, ik ga nu voor foto's.

voor wie niet kan volgen, MGfoto kan mijn opinie niet aan en heeft me per pm gevraagd om geen mensen te viseren op het forum.
            Uw citaat is verstuurd. U bent er alleen maar op uit personen in het harnas te jagen. Ik heb u dit beleefd gevraagd te stoppen. Lees reglement Beginnershoek!
            Last edited by Guest4; 14 september 2014, 17:21.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eric Vannerom Bekijk bericht
              Tof, maar mis wat scherpte.
              Grt
              Eric
              Ik wilde geen scherpte op de dames Eric Ik heb de AF het werk laten doen Dank voor de ractie.

Comment

mooi shot, en het onderwerp leent zich ook goed voor dit camerastandpunt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Interessant standpunt.
                  En compo zelfs geslaagd, niet makkelijk vanop je tas denk ik zo
                  Titel past bij 't plaatje.
                  Groetjes,
                  Dominic

Comment

Ik kan hier niet zo goed volgen? Jij zegt toch zelf..'op goed geluk afgedrukt' ... ?
                    Ik snap je boze reactie niet zo goed , maar soit terug OT
                    Je foto geeft mij zo het gevoel van:' er zijn nog ....wachtende voor u'! Ik vind de lichtinval wel mooi en boeiend, het onderwerp minder.
                    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                      Ik kan hier niet zo goed volgen? Jij zegt toch zelf..'op goed geluk afgedrukt' ... ?
                      Is geen boze reactie, maar zit een voorgeschiedenis(Ieder heeft een eigen mening en kijk op een foto, en dat waardeer je gewoon) van de persoon aan vast en ik heb vriendelijk hem al via pm dit gevraagd Sien Op goed geluk wil ook niet zeggen dat het een snapshot is. Op goed geluk bedoelde ik waar ik de focus zou leggen. Wel degelijk doordacht, zonder in mijn zoeker te kijken. Probeer maar eens, is niet zo gemakkelijk als het blijkt te zijn Aan zinvolle reacties heeft iedereen wat, en dat hoeft niet altijd met de termen 'mooi' of 'knap' te zijn. Maar beoordeel de foto en geef tips ter verbetering eventueel, dat is het vooropgestelde zoals bedoeld in het reglement van beginnershoek. Iedereen mag daar posten, ongeacht of je nu gevorderd bent of niet.
                      Last edited by Guest4; 14 september 2014, 20:35.

Comment

Ik vind het een leuke snapshot
                        Niets op aan te merken, een goede scherpte volgens mij.
                        Er zit ook diepte in.
                        Het dit ook al een paar keer geprobeerd, maar blijkbaar zit het geluk me nooit echt mee.

Comment

Ziet er goed uit, uitzonderlijk standpunt dat meevalt.
                          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Als ik lees hoe deze foto tot stand kwam, kan ik niet meer zeggen dan, zeker geslaagd en al zeker als hier geen gebruik is gemaakt van "live view".

Comment

Goed gezien, mooi standpunt, mooie foto.
                              Groetjes, Willy

"Less is More"

Comment

Working...
                              X