Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het wel erg leuk. Toch vanavond weer wat later naar buiten gegaan en vind de donkerte wel mooier dan de blauwe lucht. Wacht tot een mooie sterrenhemel. Zal dan nog eens een blauwe sterrenhemel proberen.
Graag jullie adviezen.
Ik weet, mijn excuses, dat het niet heel netjes is om voor te dringen in de rij, maar voordat de foto van de eerste pagina en in het niet verdwijnt geef ik 'm een klein schopje.
Dit is m'n tweede foto in het donker gemaakt en ik ben reuze benieuwd naar jullie mening. Is het zo'n slechte of nietszeggende foto dat er niet op gereageerd wordt? Of zit iedereen met open mond en verlamd van bewondering te kijken
Dank jullie wel voor de reacties. Ik ga straks weer terug. Het is zo, dat deze heren belicht worden door een lantaarn. Daar kan ik dus niets aan veranderen. Denk niet dat men hier blij wordt als ik met een trap en schroevendraaier het een en ander ga verbouwen.
Misschien kan ik een iets ander standpunt nemen, hoewel ik frontaal het leukste vind. Dat het middelste figuur overbelicht is had ik ook gezien. Je hebt helemaal gelijk!
dit werkje spreekt me erg aan en mag zeer zeker niet verloren gaan. Overbelichting : ja. Maar als je wat kunt PSsen is dat geen probleem. Vergeet niet dat je foto bestaat uit pixels en die pixels kun je inkleuren.
Bovendien heb je te felle schaduwen : ik heb met schaduw/hooglichten deze opgelicht maar zag dat je wat geknoeid had met het inschilderen van je zwart. Niet erg maar je maakte het je wel wat moeilijk. Fig. selecteren en dan selectie omkeren. Dan hoef je de achtergrond met de emmer slechts in te vullen en je hebt een mooi glad zwart vlak.
Ik heb wel erg snel gewerkt, maar met wat meer geduld krijg je ze nog beter.
Geweldig, heel erg aardig. Ik ben gisteren niet meer terug gegaan. Misschien vanavond. Jammer genoeg heb ik geen photoshop. Ik werk in LR5. Daar kun je geen figuur selecteren en moet je werken met een brush om alles zwart te kleuren. Jammer.
Als je nog een tip hebt dan hoor ik het graag.
Comment