Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar de schelde nog niet zo groot is (+up)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar de schelde nog niet zo groot is

Als je goed kijkt, dat heb je een referentiepunt in je horizontale gekozen rechts. Het land daar loopt in werkelijkheid iets naar boven en links in je foto is de horizon. Als je dat corrigeert dan komt ook de foto mooi recht te staan en je wateroppervlak is dan ook zoals het hoort. Je hebt een mooi standpunt gekozen en met mooi licht Ik zou een 2/3 stop de belichting temperen en het wordt dan een nog mooier plaatje Als je wilt zet ik een voorbeeld. Het is uw foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      Als je goed kijkt, dat heb je een referentiepunt in je horizontale gekozen rechts. Het land daar loopt in werkelijkheid iets naar boven en links in je foto is de horizon. Als je dat corrigeert dan komt ook de foto mooi recht te staan en je wateroppervlak is dan ook zoals het hoort. Je hebt een mooi standpunt gekozen en met mooi licht Ik zou een 2/3 stop de belichting temperen en het wordt dan een nog mooier plaatje Als je wilt zet ik een voorbeeld. Het is uw foto
      Bedankt voor de tip,
      Bij deze eens een update geplaatst. Belichting is inderdaad beter, en ik kan u ook volgen betreffende de horizontale.
      Goed gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
        Alvast bedankt voor de reacties.
        Vreemd dat niemand een opmerking maakt over de schaduw van de brug in het water, dat had ik eerlijk gezegd verwacht. Blijkbaar moet dit dan toch niet zo storend zijn?
        die had ik wel gezien en vond die niet storend omdat het maar een zeer licht schaduw is. , maar de extra verzadiging van de lucht , die vind ik niet mooi.
        gr, JOHAN , nikon D90, D7100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk bericht
          die had ik wel gezien en vond die niet storend omdat het maar een zeer licht schaduw is. , maar de extra verzadiging van de lucht , die vind ik niet mooi.
          Helaas, niets extra verzadigd aan de lucht.
          Wel met pola gefotografeerd.

Comment

mooi update.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Beter, maar denk dat dit ongeveer 1 stop is teruggehaald Dus iets er tusseninn. Als je de belichting idd tempert via het programma dan lijkt het of de lucht verzadigd wordt. Daarom maximaal in de algemene belichting 2/3 stop. Maar dit ziet er al in ieder geval veel fraaier uit hoor.

Comment

Volg de positieve reacties en eerlijk ik had de schaduw ook niet opgemerkt. Zeker de up.

Gr, Daniel.

Comment

Mooi in beeld gebracht.
                  Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

De up vind ik nu toch te donker.
                    Mvg.

Comment

Working...
                    X