update, minder roze en andere uitsnede
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tardinghen
Collapse
X
-
-
Re: Tardinghen
Mooie pasteltinten.
Misschien iets te veel roze in het zand, maar dat kan ook de bedoeling geweest zijn.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
Viel me ook direkt op....Het onderste deel vd foto is Te roze. Ik zou ook bavenaan iets vd lucht croppen om tot een beter/mooere verhouding te komen,mi er zit er meer invriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtMooie pasteltinten.
Misschien iets te veel roze in het zand, maar dat kan ook de bedoeling geweest zijn.Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtViel me ook direkt op....Het onderste deel vd foto is Te roze. Ik zou ook bavenaan iets vd lucht croppen om tot een beter/mooere verhouding te komen,mi er zit er meer inGroetjes,
Dominic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtVoor mij de up, maar met de blauwe lucht van de eerste erbij.
De foto straalt heel veel romantiek uit:
Grt. Ria
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk berichtVoor mij de up, maar met de blauwe lucht van de eerste erbij.
De foto straalt heel veel romantiek uit:
Grt. Ria
De lucht die van roze naar blauw overgaat in de originele vind ik mooier.
Comment
-
Voor mij ook je originele Dominic.
Ik heb gemerkt op vakantie dat de natuur de kleur van de lucht weerspiegeld en daarom is voor mij je originele de beste!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
voor mij de update, 2e crop doet het beter voor mij/
het mannetje links is een mooi detail...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Zeer geslaagde updateNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
Comment