Met toch wat twijfel....kwestie van te blijven oefenenen, daarom zijn we hier.... contrast en levendigheid wat opgetrokken!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fort van Stabroek
Collapse
X
-
-
-
Re: Fort van Stabroek
Mooie weerspeigeling, maar ik zou het groen nog iets aanpassen.
Nu een beetje te flets naar mijn mening.
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooie weerspeigeling, maar ik zou het groen nog iets aanpassen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk berichtMooie weerspeigeling, maar ik zou het groen nog iets aanpassen.
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht+1, en een beetje contrast toevoegen.
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtEen beeld waar veel opstaat en waar niet echt iets de aandacht trekt vind ik.
Had er bvb iemand midden op de brug staan kijken in het water dan zou dit - naar mijn mening - veel sterker zijn geweest.
Peter
Oorspronkelijk geplaatst door hypnomedi Bekijk berichtniet slecht, maar misschien toch nog interessanter geweest als je meer inzoomd op het fort.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtIk vind het origineel beter Sien, de kleuren zijn daar natuurlijker.
De reflectie in het water is mooi.
Ik mis wel wat scherpte op het gebouw, de reflectie in het water lijkt me scherper?
grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment