Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
maar waarom onderbelicht..?
zou eerder denken aan overbelichten met dat wit.
grt,bouk.
heb matrix belichting gekozen en dus kwamen de fotos er ongeveer zo uit, niet veel gecorrigeerd achteraf. wilde nog genoeg detail in het wit, dus heb daarna niet meer overlbelicht, en ik vind het contrast tussen witte schaapje en de donkere achtergrond wel mooi om de focus te leggen...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Ik vermoed dat dit redelijke sterke crops zijn - kan dat ?
Peter
neen, heel klein beetje, maar is getreokken op 200mm, dus optische zoom... waarom vraag je dat?
Foute indruk van mij dan.
Zijn ze niet schuw ?
De laagjes en de houding van de eerste bok is knap.
Beetje spijtig dat achtergrond nogal onrustig is.
Peter
Comment