Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
update voor mij veel beter , zoals gehoopt komen de kromme lijnen nu veel beter tot hun recht wat mij betreft.
heb hem zelf ook eens gecropt naar vierkant formaat waarbij je cropt tot vlak onder de 2e trap (2e trap vertrekt dan rechtsonder in beeld) en dan krijg je een mooie witte driehoek van lucht onderaan, had ook wel wat vond ik (ben dan ook nogal een fan van vierkant formaat, das goesting natuurlijk)...
voor mij ook de up!
TOF!
Heb je al eens gedacht om die bovenste 'traptrede' horizontaal te plaatsen?
Heb het zelf niet geprobeerd, wegens geen PS hier
De meningen zijn sterk verdeeld. Ik heb eens vierkant geprobeerd maar het was toch mijn smaak niet.
Met het horizontaal plaatsen van de bovenste traptrede verlies ik nog beeld daar dit de pilaar waarrond de trappen bevestigd zijn in beeld brengt en ik deze niet 'mooi' weggewerkt krijg.
Iedereen bedankt om te reageren en voor jullie eerlijke mening, ik heb weer wat bijgeleerd.
Comment