Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het idee vind ik goed. De uitwerking helaas iets minder. Kan ook smaak zijn natuurlijk.
Het groen is me net iets te giftig en de stukken lucht tussendoor te wit.
Het idee vind ik goed. De uitwerking helaas iets minder. Kan ook smaak zijn natuurlijk.
Het groen is me net iets te giftig en de stukken lucht tussendoor te wit.
mee eens en daarom wel nieuwsgierig naar het origineel.
grt,bouk.
Als ik hem op mijn telefoon bekijk is het zeker niet slecht. Op een groot scherm net iets te fel groen. Kun je het felle groen misschien iets temperen? Wel tof dat we wat variatie zien in foto's.
OK folks, ik heb er wat aan gesleuteld.
De update heeft wat minder hooglichten, wat meer contrast en de intensiteit van het groen teruggeschroefd.
Het is nog redelijk "giftig", maar dat was wel de bedoeling.
Voor Bouk, het origineel achter deze link:
Zoveel fotografen, zoveel meningen ...
Dat is maar goed ook, en als je even buiten de paden van de klassieke foto gaat kan je dat zeker verwachten.
Ik dank jullie allemaal voor de fijne reacties.
Comment