Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
overlever X2
Collapse
X
-
-
Re: overlever
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVoor mij mocht er iets meer detail in het wit. Voor de rest vind ik dit toch een mooie.
Merk toch met verbazing, verschil van reacties hier op forum en van buiten forum. Weer die verschillende smaken waarschijnlijk.Last edited by bommasien; 9 september 2014, 16:23.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBedankt voor je reactie.
Merk toch met verbazening, verschil van reacties hier op forum en van buiten forum. Weer die verschillende smaken waarschijnlijk.
Comment
-
Dit was wat ik voor ogen had met iets meer detail Sien, Als je de link weg wil geef dan maar een seintje;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk ken het verschijnsel Sien Facebook bv. geeft nogal snel 'ik vind dit leuk'. Het is daar allemaal wat vriendelijker(ogenschijnlijk). Als abstract vind ik foto 2 niet slecht, maar als foto mist foto 1 wat detail. Hoop dat je het begrijpt?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtDit was wat ik voor ogen had met iets meer detail Sien, Als je de link weg wil geef dan maar een seintje;
https://flic.kr/p/oRJ3ufvriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtBedankt ,neen moet zeker niet weg, zou wel nuttig zijn te weten hoe je dit voor elkaar kreeg.
Belichting -36
Hooglichten -89
Levendigheid -52
Bij kleurtintcurve de puntcurve op hoogcontrast.
Er zijn misschien gemakkelijkere manieren om hetzelfde te bekomen, maar ik ben dan ook nog maar een beginneling met LR die een beetje uit het boek aan het studeren is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtIn LR;
Belichting -36
Hooglichten -89
Levendigheid -52
Bij kleurtintcurve de puntcurve op hoogcontrast.
Er zijn misschien gemakkelijkere manieren om hetzelfde te bekomen, maar ik ben dan ook nog maar een beginneling met LR die een beetje uit het boek aan het studeren is.vriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment