Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze bleven maar niet stilstaan... + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ze bleven maar niet stilstaan... + UPDATE



    UPDATE na tips van doudeke en JPR




    Nikon D80 | 255mm (35mm) | ISO 800 | f/2.8 | 1/160sec.

    Graag jullie mening.
    Mvg,
    Wim
    Last edited by wdk; 7 september 2014, 22:27. Reden: Update in zwart wit
    Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
    500px.com/wimdekoster

  • #2
    Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

    Leuk beeld, unieke sfeer. Enkel spijtig van de harde ruis.
    In de tas: Canon 70D - Canon 50mm f1.8 - Sigma 17-50mm f2.8 - Tamron 70-300 VC USD

    Comment


    • #3
      Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

      Iets sprookjesachtige sfeer is in deze foto te ontdekken.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

        Misschien eens proberen in zwart wit, omdat dit iets beter kan tegen ruis en
        het sfeerrijke, mysterieuze nog benadrukt.

        Comment


        • #5
          Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

          Toch een mooi sfeer en compo. ik zou ook eens zw/w proberen, zoals reeds voorgesteld.

          Comment


          • #6
            Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

            Ben eens benieuwd! Sfeervol!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

              De ruis er uit halen (met een goede ontruiser) en je heb volgens mij een hele mooie .
              Zw/w heb ik niet geprobeerd.

              Comment


              • #8
                Re: Ze bleven maar niet stilstaan...

                Oorspronkelijk geplaatst door jiggyland Bekijk bericht