Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groot en rood en met witte stippen...
Collapse
X
-
-
Re: Groot en rood en met witte stippen...
Het is een UFO!
Mooi hoe je met de scherptediepte hebt gespeeld.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk berichtheel tof en verrassend gedaan met je dof! Mooi
Het is eens iets anders, leuk!
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtHet is een UFO!
Mooi hoe je met de scherptediepte hebt gespeeld.
Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk berichtheel tof en verrassend gedaan met je dof! Mooi
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtHele mooi plaat. Het enige dat mij een klein beetje stoort is dat bruin(blad?) rechts langs de steel, lijkt erop alsof je daar iets bewerkt hebt, lijkt precies of daar iets weggesneden is.
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtEen specialleke, is dit mijn dada... neen, maar toch proficiat dat je het probeert.
Goed opgemerkt van JPR, die strakke lijn en het grassprietje dat eventjes verspringt.
Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk bericht+1
Het is eens iets anders, leuk!
Mvg,
Wimvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
heel mooi met de dof gespeeld, al had hij van mij een klein tikkeltje dieper gemogen, nu is hij extreem klein. Op welk diafragma is dit gebeurd?de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtheel mooi met de dof gespeeld, al had hij van mij een klein tikkeltje dieper gemogen, nu is hij extreem klein. Op welk diafragma is dit gebeurd?vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtSien, bedankt voor het linkje, het zal blijkbaar een blaadje zijn. Die rechte lijn kwam heel eigenaardig over. Maar zoals voorheen gezegd toch een mooie foto.vriendelijke groeten, Sien
Comment
-
-
Tof met scherptediepte gespeeld Sien!
Comment
-
specialleke met die beperkte dof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnCoopmans Bekijk berichtTof met scherptediepte gespeeld Sien!Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk berichtspecialleke met die beperkte dof.Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtSien ik vind het een pracht foto, heerlijk zacht mede door de scherptediepte.vriendelijke groeten, Sien
Comment
Comment