Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
stenen
Collapse
X
-
-
Re: stenen
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtIk kan het wel smaken. Heeft iets aparts en dat is weer eens wat anders dan altijd weer die opgelichte voorgronden Meningen zullen verdeeld zijn, maar daarom zijn we hier...
Comment
-
sorry, werkt niet voor mij, kleuren zijn mooi, verstilde water is mooi, maar de volledig dichtgeslibde zwarte rotspartijen vind ik echt afbreuk doen aan de rest van de foto...
de gustibus et coloribus... ;-)de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk berichtVeel sfeer, mooie foto maar voor mij mocht de voorgrond een tikje lichter.
Mvg,
WimNikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
500px.com/wimdekoster
Comment
-
-
Met de donkere "stenen" vind ik de titel niet gepast.
Wel een mooie foto, met heel mooie kleuren. De voorgrond zou ik ook wat oplichten, of een volledig donkere silhouette van maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtmaar de volledig dichtgeslibde zwarte rotspartijen vind ik echt afbreuk doen aan de rest van de foto...Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
heel mooi en dan vooral die lucht.
voor mij wel tè veel donkere stenen in de front.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDN250484 Bekijk berichtIk ben fan!
Ik vind dit een zeer warme foto met bakken sfeer.
Voor mij prima gedaan :-)
Groetjes,
Ronald.Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
Comment