Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dag Bouk,
Hij had werkelijk witte haren. Zal zeker door het zeewater komen veronderstel ik.
Ik heb ze lokaal al wat bijgewerkt, maar wil er geen grijze haren van maken.
Grt
Eric
Oorspronkelijk geplaatst door Eric VanneromBekijk bericht
Dag Bouk,
Hij had werkelijk witte haren. Zal zeker door het zeewater komen veronderstel ik.
Ik heb ze lokaal al wat bijgewerkt, maar wil er geen grijze haren van maken.
Grt
Eric
Ik heb de hele middag zitten denken, van waar ken ik die man, en blijkbaar heb ik er zelf een foto van...
Moderator Note: Achter een linkje mag je je eigen foto (eventueel) even tonen, om te vergelijken, maar je mag niet vergeten dat dit hier de Fotohoek is, en dat jij niet de topic starter bent, maar wel Eric.
Ik heb de hele middag zitten denken, van waar ken ik die man, en blijkbaar heb ik er zelf een foto van...
Moderator Note: Achter een linkje mag je je eigen foto (eventueel) even tonen, om te vergelijken, maar je mag niet vergeten dat dit hier de Fotohoek is, en dat jij niet de topic starter bent, maar wel Eric.
Excuses, zal niet meer gebeuren.
Was net van plan om nog eens te bekijken hoe ik het op deze manier moest doen, blijkbaar te laat.
Comment