Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedrog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedrog

    Bedankt voor de reactie's op mijn vorige uploads

    Technisch geen hoogstaande foto, maar gaf wel een leuk effect tijdens een middagje oefenen in de studio.
    Last edited by Guest4; 17 augustus 2014, 19:48.

  • #2
    Re: Bedrog

    Leuk gespeeld met scherpte, nog een opschrift op het flesje en het kan zo in een tijdschrift als advertentie.
    Mooi

    Comment


    • #3
      Re: Bedrog

      mooie wisselwerking tussen de flacons.
      Niet geschoten is altijd mis ...

      Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

      Comment


      • #4
        Re: Bedrog

        Kan volgen met voorgangers wat betreft samenspel tussen de flesjes.
        Zelf mis ik echter bij de voorste fles een " ondergrond " .... De fles lijkt nu te zweven in het geheel en voor mij voelt dat wat vreemd aan.
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

        Comment


        • #5
          Re: Bedrog

          Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
          Leuk gespeeld met scherpte, nog een opschrift op het flesje en het kan zo in een tijdschrift als advertentie.
          Mooi
          Oorspronkelijk geplaatst door y-cam Bekijk bericht
          mooie wisselwerking tussen de flacons.
          Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
          Kan volgen met voorgangers wat betreft samenspel tussen de flesjes.
          Zelf mis ik echter bij de voorste fles een " ondergrond " .... De fles lijkt nu te zweven in het geheel en voor mij voelt dat wat vreemd aan.
          deka
          Dank voor jullie reacties. Dat was nu juist de bedoeling van de titel Deka 😉
          De voorste fles is de achterste fles, als je begrijpt wat ik wil bedoelen. .. ☺

          Comment


          • #6
            Re: Bedrog

            Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
            Dank voor jullie reacties. Dat was nu juist de bedoeling van de titel Deka ��
            De voorste fles is de achterste fles, als je begrijpt wat ik wil bedoelen. .. ☺
            Ik begrijp wat je bedoeld Mark, maar ook ik vind het raar kijken op deze manier als de fles zweeft..
            Mvg.

            Comment

            Working...
            X