Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Vaste hand heb je wel met deze sluitertijd. Ik vind het wel een sfeervolle plaat maar de compo kon beter. Die paal in het midden steekt er uit en snijdt de foto doormidden. Hij neemt ook het dieptezicht weg wat je anders heel goed had kunnen benutten in je foto.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Vaste hand heb je wel met deze sluitertijd. Ik vind het wel een sfeervolle plaat maar de compo kon beter. Die paal in het midden steekt er uit en snijdt de foto doormidden. Hij neemt ook het dieptezicht weg wat je anders heel goed had kunnen benutten in je foto.
Ja, ik ben het met Evelyn eens. Erg knap zo'n vaste hand
Ik begrijp dat je geen statief bij de hand had en dat je dus beperkt was op vlak van sluitertijd maar ik vind het beeld iets te donker. Een vroeger tijdstip had hier misschien een oplossing geweest bij gebrek aan statief. Of photoshop om je beeld en vooral de voorgrond op te lichten :-)
“Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson
Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8
Comment