Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Balanceren op een slappe koord
Collapse
X
-
-
Re: Balanceren op een slappe koord
achtergrond is veel te druk en kleurrijk (verzadigd) om fijn te kijken, Sien. Beeldopbouw heb je wel goed gedaan.Niet geschoten is altijd mis ...
Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.
-
goed in beeld gebracht Sien,tof grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
Het gaat hier over straatwerk en straattheater ...
In dergelijke gevallen en op de plaatsen waar zo'n theater doorgaat, heb je het meestal niet voor het kiezen ...
Hier zie je op deze foto toch wel dat er een massa volk was die interesse had voor het nummer van de man.
En soms is dat ook eens belangrijk om te tonen ...
En die kleurrijke kraampjes, ach ja, die horen nu ook eenmaal thuis op een straatfestival ...
Dus al bij al, een beeld dat weergeeft hoe het was.
Nu, er zijn natuurlijk ook wel een paar mogelijkheden om dat drukke gedoe wat te vermijden : bv indien mogelijk, fotograferen vanuit andere kant, ander standpunt gaan innemen, spelen met de scherptediepte ...
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtHet gaat hier over straatwerk en straattheater ...
In dergelijke gevallen en op de plaatsen waar zo'n theater doorgaat, heb je het meestal niet voor het kiezen ...
Hier zie je op deze foto toch wel dat er een massa volk was die interesse had voor het nummer van de man.
En soms is dat ook eens belangrijk om te tonen ...
En die kleurrijke kraampjes, ach ja, die horen nu ook eenmaal thuis op een straatfestival ...
Dus al bij al, een beeld dat weergeeft hoe het was.
Nu, er zijn natuurlijk ook wel een paar mogelijkheden om dat drukke gedoe wat te vermijden : bv indien mogelijk, fotograferen vanuit andere kant, ander standpunt gaan innemen, spelen met de scherptediepte ...
groeten,
deka
De invalshoek is leuk, niet alledaags. Ben benieuwd wat dit zou gegeven hebben als je door de knieën was gegaan.
mvg,
den_beireNikon Z7ii - NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S - NIKKOR Z 85mm f/1.8
Don't lead me into temptation, I can find the way myself.
Comment
-
-
Uiteraard is de interpretatie bij iedereen anders. Ik wil graag blijven verbeteren, de reacties worden dan ook in dank aanvaard. Dank!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk berichtMooie registratie. De achtergrond mag er hier gerust bij voor mij.
+1 ik volg Zibro
Comment
-
goe gedaan
zou hier ook wel kiezen om de achtergrond iets minder te verzadigen
Comment
Comment