Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
als de tijd van toen...
Collapse
X
-
-
Re: als de tijd van toen...
Zo heel erg spijtig dat er mensen door het beeld lopen die van kleding afwijken. De foto zou zo uit de oude doos kunnen komen zonder dat. Het decor was er, de juiste kleding op het voorplan. De omzetting met vignet vind ik heel erg geslaagd.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtZo heel erg spijtig dat er mensen door het beeld lopen die van kleding afwijken. De foto zou zo uit de oude doos kunnen komen zonder dat. Het decor was er, de juiste kleding op het voorplan. De omzetting met vignet vind ik heel erg geslaagd.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Jammer van die "moderne mensen".
Maar een heel fraaie omzetting!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
Hey dank voor jullie reactie's...
Deze foto is getrokken tijdens een belle epoque meeting in de zoo van antwerpen.
Ik was daar toevallig aanwezig...
Het was een rare ervaring, vooral tussen de gebouwen van de zoo.
Vanaf je binnenkwam ging je terug in de tijd van toen. Met mijn foto wilde ik het contrast weergeven van die dag.
Dus naar mijn visie hoort de moderne mens er gewoon bij :-)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
Een leuke bewerking.
Voor mij mocht het vignet wel wat minder, nu lijkt het alsof die pilaren de foto komen indruipen van bovenaf. Ik moest toch even kijken voor ik doorhad dat het pilaren waren.
Comment
-
-
oei,
en ik vond het 'vignet' hier echt serieus overdreven....
en eerlijk gezegd storen die moderne mensen me niet echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtoei,
en ik vond het 'vignet' hier echt serieus overdreven....
en eerlijk gezegd storen die moderne mensen me niet echt
Dit is zogezegd op glas ;-)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
Comment