Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rodeo op oogstfeesten
Collapse
X
-
-
Re: Rodeo op oogstfeesten
Vind het wat druk aandoen. zaken op achtergrond zijn talrijk en niet aantrekkelijk.
Cowboy staat er anders wel mooi scherp op.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuarmata Bekijk berichtVind het wat druk aandoen. zaken op achtergrond zijn talrijk en niet aantrekkelijk.
Cowboy staat er anders wel mooi scherp op.
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtDe Cowboy staat erg goed op de foto en ook lekker scherp.
Ik zou een volgende keer toch kiezen voor F5.6 en ISO400.
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht+1 Een foto met een verhaal
Comment
-
-
Ik zou je diafragma instellen op F4 (grootste opening)
Voor de rest met je Sluitertijd en ISO werken voor het gewenste resultaat.
Dat is om een rustiger achtergrond te krijgen.
Je zult zien als je ISO 400 gebruik dat je foto iets lichter wordt.
Dat werkt voor mij prettigerLast edited by jessey; 4 augustus 2014, 20:33.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk berichtI
Je zult zien als je ISO 400 gebruik dat je foto iets lichter wordt.
Volgens mij vergis je je hier toch hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHuh? Waarom ISO 400 gebruiken als het met ISO 200 kan? Foto is al genomen op 1/400sec, dus er is geen enkele noodzaak om de ISO te verhogen...
Ps. De sluitertijd 1/400 zou inderdaad naar beneden bij gesteld worden aangezien op 81.0 mm genomen is.
Maar dat is aan JPR.
Vriendelijke groet, jesseyLast edited by jessey; 4 augustus 2014, 21:07.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk berichtHuh? Waarom ISO 400 gebruiken als het met ISO 200 kan? Foto is al genomen op 1/400sec, dus er is geen enkele noodzaak om de ISO te verhogen...
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
-
Deze vind ik veel beter van scherpte dan je vorigen. De BG is minder storend voor mij in deze omstandigheden. Pluspunt de 2 ruiters op de achtergrond die er ook volledig opstaan.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtDeze vind ik veel beter van scherpte dan je vorigen. De BG is minder storend voor mij in deze omstandigheden. Pluspunt de 2 ruiters op de achtergrond die er ook volledig opstaan.
Comment
Comment