Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, ook de reflectie en compo.
(strand iets te blauw?)
mvg,
Eddy
Eddy,
Bedankt voor uw reactie.
Ik begrijp het niet goed, op al mijn foto's van deze reeks heeft het strand een blauwe schijn. Ik heb deze overal al bijgewerkt, maar blijkbaar nog niet voldoende.
Ik moet wel zeggen dat het strand nog redelijk nat was van een fikse regenbui, en dat de lucht enorm mooi blauw van kleur was. Ik denk dat het misschien ook deels de weerspiegeling van de lucht zou kunnen zijn, dus zou ik het liever laten zoals het is.
Eddy,
Bedankt voor uw reactie.
Ik begrijp het niet goed, op al mijn foto's van deze reeks heeft het strand een blauwe schijn. Ik heb deze overal al bijgewerkt, maar blijkbaar nog niet voldoende.
Ik moet wel zeggen dat het strand nog redelijk nat was van een fikse regenbui, en dat de lucht enorm mooi blauw van kleur was. Ik denk dat het misschien ook deels de weerspiegeling van de lucht zou kunnen zijn, dus zou ik het liever laten zoals het is.
Kan ik volledig inkomen. De reflectie geeft een blauwe kleur op het natte zand in de late bewolkte avond bij het laatste van een ondergaande zon. Maar ga toch voor de up dat minder blauw is en beter overkomt. Mooi
Kan ik volledig inkomen. De reflectie geeft een blauwe kleur op het natte zand in de late bewolkte avond bij het laatste van een ondergaande zon. Maar ga toch voor de up dat minder blauw is en beter overkomt. Mooi
Comment