Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rots

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rots

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
    1. lees vooral nooit wat bouk schrijft. :-)
    2. Eénmaal je redelijk zeker bent van je foto kan je SC proberen, als je niet helemaal zeker bent ga dan naar beoordeling.
    3. als je veel commentaar wil, blijf dan plakken in beginnershoek, maar je krijgt dan wel commentaar van overwegend beginners die blijven plakken zijn, of beginners die dromen dat het anders kan (klinkt hard, lijkt misschien op waarheid)
    4. Blijf vooral jezelf, en ontwikkel je eigen stijl, op termijn is dat de enige weg.

Laat je vooral niet verleiden om tot een clubje te behoren dat elkaars foto's ophemelt, dan leer je niets bij, alleen maar af. In fotografie zijn er regels, maar die regels breken is evengoed The way to go!, geef je ogen de kost.
    Volledig met U eens, vooral het eerste punt, blijkbaar heeft hij dit nog niet gelezen, want je riskeert wat, ik werd als eens uitgemaakt voor "haverkist"

Comment

Zeer mooie foto.
      Het blauw van je reflectie is wel iets lichter dan de lucht en dat zou niet mogen.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

Comment

Door na andermans foto`s te bekijken en te onderzoeken hoe ze tot het resultaat zijn gekomen.
        Kun je vinden als de exif gegevens die bij de foto hoort analyseert.
        Soms staat de lens erbij bv 150mm diafragma (F9) Sluitertijd (1/320) ISO1000 soms kun je zien om hoe laat de foto is genomen.

Voor mooie landschap foto`s moet je meestal erg vroeg op. of rond zonsondergang wanneer het licht zacht is

Comment

Kristalhelder, zeeeeer mooi, vooral niets meer aan veranderen
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

Comment

Heel mooi deze !
            Mvg.

Comment

Mooie compo met de horizon op ongeveer 1/3 lucht te houden en de spiegeling is prima. Er zit iets in de commentaar van Eddy ivm het water.
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

goed gelukt
                Eddy heeft idd gelijk kwa water, maar hier past het wel.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                  .......
                  Het blauw van je reflectie is wel iets lichter dan de lucht en dat zou niet mogen.
                  er klopt wel meer niet in deze opname.
                  als je uitgaat van de weerspiegeling staat de boel scheef, toch is de horizon horizontaal..?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@ bouk schoon scheef is ook mooi
                    @ eddy007 je hebt gelijk als je er begint over na te denken... komt mss ook door het vignette en verloopfilter die ik heb aan gebracht... iets waar ik moet op letten in de toekomst...
                    @ aan alle mensen nogmaals thx

Comment

Working...
                    X