Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oei Michel, een dipje.
De foto mist pit, kijk maar eens naar je histogram. Triestig beeld.
Wat die verticale/schuine strepen zijn centraal beneden weet ik niet, maar 't is niet mooi.
Je hebt ook nog redelijk wat werk om de sensorvlekken te verwijderen.
mvg,
Eddy
Wat die verticale/schuine strepen zijn centraal beneden weet ik niet, maar 't is niet mooi.
Je hebt ook nog redelijk wat werk om de sensorvlekken te verwijderen.
Hierin moet ik Eddy gelijk geven.
Wat de rest betreft, vind ik het als een puur abstract beeld eigenlijk wel leuk.
Doet me wat denken aan een schilderij.
merci allemaal
ik had al geschreven dat ik naar jullie reacties benieuwd was....
Dit wat eigenlijk een foutje: ik had per ongelijk met m'n hand op de ontspanknop ('dom' woord) van m'n batterygrip geduwd (gebeurt wel geregeld...)
terwijl ik m'n camera (op statief) aan het draaien was.
ja, ik had toen veel last van sensorvlekken, en ik heb er idd enkele vergeten.... )
die vertikale strepen zijn grashalmen; misschien had ik die er beter afgecropt (gemakkelijker dan poetsen )
het triestige heb ik expres zo gehouden, want histogram checken is een vast onderdeel van mijn werkflow.
Comment