Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het een heel knappe foto.
Het enige wat ik kan meegeven, als je op 1/4000e trekt is er nog ruimte zat om je ISO omlaag te trekken naar 100 en de kwaliteit van je foto volledig te maximaliseren. Maar dat is verschrikkelijk hard muggenziften en bovendien vijgen na pasen.
je hebt meer dan gelijk hoor Manuarmata , had de hele tijd zitten te fotograferen op iso400 om normale sluitertijden te halen, maar nu met het tegenlicht was ik dit vergeten te herzetten
Comment