Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vanuit de schaduw naar een zonnig tafereel fotograferen is altijd moeilijk.
misschien had je hier beter vanaf de rechterkant kunnen fotograferen,
grt,bouk.
Kan ik inkomen.
Ik was al blij met dat ene zonnige moment. Ardennen weet je wel.
Vanaf rechts was geen optie, het terrein leent er zich niet toe.
Ik zal een update plaatsen met een zwart/wit omzetting die IMHO beter geslaagd is.
De Z/W is zeker een goede optie in dit geval. Zou de zwarten nog wel lekker door durven trekken.
Maar wel een beetje slordig geweest. : halo, vliegtuigstreep, en stipjes in de wolken.
Groeten,
Johan
De Z/W is zeker een goede optie in dit geval. Zou de zwarten nog wel lekker door durven trekken.
Maar wel een beetje slordig geweest. : halo, vliegtuigstreep, en stipjes in de wolken.
Dag Johan,
Met velen zie je meer dan alleen.
De stipjes en de vliegtuigstreep: no problem, dat is zo verholpen.
De halo is een ander paar mouwen. Een suggestie?
Dag Johan,
Met velen zie je meer dan alleen.
De stipjes en de vliegtuigstreep: no problem, dat is zo verholpen.
De halo is een ander paar mouwen. Een suggestie?
Dat komt er van om je te laten leiden door anderen, in kleur is je foto gewoon mooier. Ja, de lucht kon dramatischer, maar als ik de commentaren lees kan je niet op zonnige momenten fotograferen, tegen de zon is te moeilijk.
Doe eens gewoon je zin Lagrange.
Groeten,
Johan
Ik volg Johan hier.
Maar z/w is voor mij hier een zeer goeie keuze
Dat komt er van om je te laten leiden door anderen, in kleur is je foto gewoon mooier. Ja, de lucht kon dramatischer, maar als ik de commentaren lees kan je niet op zonnige momenten fotograferen, tegen de zon is te moeilijk.
Doe eens gewoon je zin Lagrange.
hoe leren we dan bij? Als we ons niet meer mogen laten leiden door anderen....?!?
hoe leren we dan bij? Als we ons niet meer mogen laten leiden door anderen....?!?
Zeg je nu dat er niets meer bestaat dan de beginnershoek op BD?
Veel beginners blijven hier in een rondje draaien en geraken daar niet uit, je moet al eens iets durven. En stelen met je ogen hé...
Comment