Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
hallo
een knappe opname vol met lijnen en lijntjes ;-)
ik zou wel op die horizontale loopbrug rechtzetten ik denk dat dat de foto ten goede zou kunnen komen
grtjs
mielke :-)
hallo
een knappe opname vol met lijnen en lijntjes ;-)
ik zou wel op die horizontale loopbrug rechtzetten ik denk dat dat de foto ten goede zou kunnen komen
grtjs
mielke :-)
Als je niet juist recht voor je onderwerp staat zal er altijd een vervorming zijn.
Ikzelf zal zelden recht voor een onderwerp gaan staan omdat je dan diepte verliest en je beeld wordt dan heel plat. (persoonlijke smaak)
Ik doe dit wel als ik een symmetrische foto wil maken.
Zet hier de loopbrug maar eens horizontaal en kijk wat er gebeurt met de rest van je foto.
mvg,
Eddy
Toch altijd een uitdaging om daar foto's te maken. Je kan er uren bezig blijven en telkens een nieuwe invalshoek zoeken.
Van je uitleg weer wat opgestoken
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Goede kijk op het geheel, het zorgt voor dynamiek en ritme. Die persoon had iets meer duidelijk in de opname gemogen want dit is wel een opvallend "punt".
Comment