Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salim Seghers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Salim Seghers


  • #2
    Re: Salim Seghers

    Nog nooit geprobeerd om een artiest tijdens een optreden te fotograferen. Wat mij bij deze opvalt is hoe goed hij loskomt van de BG. Er ten voeten uit scherp opstaat. De lichten niet overbelicht zijn en de artiest toch goed belicht. Ook de compo is verzorgd.
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #3
      Re: Salim Seghers

      Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
      Wat mij bij deze opvalt is hoe goed hij loskomt van de BG. Er ten voeten uit scherp opstaat. De lichten niet overbelicht zijn en de artiest toch goed belicht.
      Helemaal mee eens. Wat compositie en sfeer betreft, heb ik er wel al betere van je gezien.
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #4
        Re: Salim Seghers

        Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
        Nog nooit geprobeerd om een artiest tijdens een optreden te fotograferen.
        Dat moet je dan toch eens proberen ik vind het super om te doen.

        ik werk ook al is er veel licht met een groot diafragma (2.8) om de artiest er goed uit te halen. Ik concentreer me vooral (door punt lichtmeting) op de belichting van de artiest. Dit was nog redelijk vroeg op de avond en er was ook een goede frontverlichting en dat maakt het iets makkelijker.

        Comment


        • #5
          Re: Salim Seghers

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Dat moet je dan toch eens proberen ik vind het super om te doen.

          ik werk ook al is er veel licht met een groot diafragma (2.8) om de artiest er goed uit te halen. Ik concentreer me vooral (door punt lichtmeting) op de belichting van de artiest. Dit was nog redelijk vroeg op de avond en er was ook een goede frontverlichting en dat maakt het iets makkelijker.
          Bedankt voor het geven van deze tips. Ik was van plan dit binnenkort eens te gaan uitproberen, en ik hou dit zeker in het achterhoofd.
          https://www.facebook.com/devrieset/

          Comment


          • #6
            Re: Salim Seghers

            vind ik wel een mooi en goed gelukt concert-portret, als ik het zo mag omschrijven.
            Maar
            en dat is jouw schuld niet( hoop ik ): die vos stoort mij eeeenorm....

            enne.... rechtzetten?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

            Comment

            Working...
            X