Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Test X-E2 Fuji
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Test X-E2 Fuji
Aan dit toestel ga je veel plezier beleven en het weegt bijna niets, proficiat met je aankoop.
Op de foto staat volgens mij teveel gras.
Een flink stuk boven en links eraf, zodat de grote bloem op een sterk punt komt te liggen zal de foto fel verbeteren.
mvg,
EddySmaken verschillen
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtAan dit toestel ga je veel plezier beleven en het weegt bijna niets, proficiat met je aankoop.
Op de foto staat volgens mij teveel gras.
Een flink stuk boven en links eraf, zodat de grote bloem op een sterk punt komt te liggen zal de foto fel verbeteren.
mvg,
Eddy
Succes met uw nieuw toestel Jozef.
Mvg.
Comment
-
Bedankt Eddy en vosse,grtsJozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
idem dito
ziet er wel een goed toestel uit
Comment
-
bedankt Michel,grts,Jozef,NB mijn nieuwe bij gekochte 55/200m/m lens van fuji zat stof onder de frontlens en is nu reeds een maand naar de hersteldienst,amaaidat duurt lang hoor!!!Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
-
-
Oogt niet slecht, jammer van je lens. Hier is er een Sigma lens ongeveer 16 weken in herstelling geweest. Terug van Japan als een nieuwtje gekomen, was het wachten waard.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
bedankt van jullie opbeurende,reacties,grts,JozefHij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!
Comment
Comment