Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik voel dat ook zo aan, Eddy kennende zal het gezichtsbedrog zijn. Ik denk dat het komt omdat de muur links iets dichter bij is dan rechts.
Een oud gebouw heeft iets als je het goed in beeld kunt brengen, zoals hier.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Ik voel dat ook zo aan, Eddy kennende zal het gezichtsbedrog zijn. Ik denk dat het komt omdat de muur links iets dichter bij is dan rechts.
Een oud gebouw heeft iets als je het goed in beeld kunt brengen, zoals hier.
Een raster over de foto leggen kan duidelijker zijn dan een gevoel en niet alles staat daar recht (wat ik daar ook niet verwacht).
mvg,
Eddy
het is daarom dat ik nooit rasters gebruik
maar loodlijnen (nog geleerd van Djivan)
ik heb zo-even mijn gevoel gecontroleerd
en inderdaad:
de linkerkant neigt veel naar links
afgaande op het bouwwerk van het linkerraam
rechts klopt het
het is daarom dat ik nooit rasters gebruik
maar loodlijnen (nog geleerd van Djivan)
ik heb zo-even mijn gevoel gecontroleerd
en inderdaad:
de linkerkant neigt veel naar links
afgaande op het bouwwerk van het linkerraam
rechts klopt het
Michel,
Wie zegt dat het linkerraam recht moet staan en de rest (midden en rechts) scheef ?
Wat is er verkeerd aan een raster? Een raster bestaat uit een meervoud van loodlijnen (+ horizontalen), is per definitie nog beter.
Ik herhaal nog eens mijn visie "niet alles staat daar recht en dat verwacht ik ook niet".
mvg,
Eddy
Michel,
Wie zegt dat het linkerraam recht moet staan en de rest (midden en rechts) scheef ?
Wat is er verkeerd aan een raster? Een raster bestaat uit een meervoud van loodlijnen (+ horizontalen), is per definitie nog beter.
Ik herhaal nog eens mijn visie "niet alles staat daar recht en dat verwacht ik ook niet".
mvg,
Eddy
ik zou gewoon aan het LO hoekje een beetje trekken
ik weet het, ik ben daar maniakaal in
op school en in de club weten ze dat ook van me...
en soms bezondig ik me daar ook aan.... en dan hebben ze natuurlijk leute
ik zou gewoon aan het LO hoekje een beetje trekken
ik weet het, ik ben daar maniakaal in
op school en in de club weten ze dat ook van me...
en soms bezondig ik me daar ook aan.... en dan hebben ze natuurlijk leute
Michel, een update om je te plezieren
Aan het LO hoekje wat getrokken en nu staan er weer andere dingen scheef maar mij stoort dat niet, anders had ik geen binnenhuisarchitect gevraagd.
mvg,
Eddy
Comment