Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een kind 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een kind 1

proficiat (ik loop een dagje achter)
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Proficiat met je HOF !
      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

Comment

Proficiat Jean-Luc, mooie foto!
        Groetjes,
        Dominic

Comment

Bedankt iedereen.
          Mvg.

Comment

Proficiat met uw HOF, mooie foto, nogmaals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boudini Bekijk bericht
              Proficiat met uw HOF, mooie foto, nogmaals
              Bedankt.
              Mvg.

Comment

Proficiat met je HOF. Ik scrolde erdoor en dacht.. zucht.. ze hebben weer geen oog meer voor de mensen, allemaal beesjes, maar gelukkig kwam deze kritische blik toch nog tevoorschijn.

Ik wil nu geen roet in het eten gooien, maar heb je de ouders om toestemming gevraagd deze foto te plaatsen. Ik (paranoia dat ik ben ) zou toch altijd oppassen met het plaatsen van dergelijke portretten van kinderen zonder toestemming van de ouders.

Ik weet niet of ik het zelf zo leuk zou vinden om een foto van een mijn kinderen hier plots op een forum tegen te komen.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Proficiat met je HOF. Ik scrolde erdoor en dacht.. zucht.. ze hebben weer geen oog meer voor de mensen, allemaal beesjes, maar gelukkig kwam deze kritische blik toch nog tevoorschijn.

Ik wil nu geen roet in het eten gooien, maar heb je de ouders om toestemming gevraagd deze foto te plaatsen. Ik (paranoia dat ik ben ) zou toch altijd oppassen met het plaatsen van dergelijke portretten van kinderen zonder toestemming van de ouders.

Ik weet niet of ik het zelf zo leuk zou vinden om een foto van een mijn kinderen hier plots op een forum tegen te komen.
                  Hallo Nena,
                  Toestemming van de ouders heb ik niet omdat ik de ouders van deze jongen gewoonweg niet gezien heb.
                  Als ik de ouders wel kan spreken dan wordt er idd over gepraat, ook stuur ik de foto's door naar hun...ik geef ze mijn kaartje, noteer daarop de nummers van de foto's en vraag dan aan de mensen dat ze een mailtje sturen naar mij met de nummers die op het kaartje staan.
                  Maar ik wacht nog altijd op het eerste bedankje als ik de foto's doorstuur..dan denk ik in mijn eigen, het is graag gedaan hoor...
                  Maar ik begrijp uw reactie dat je het mss niet leuk zou vinden. Ik weet dat het niet mag, heb bij deze dus maar het risico gelopen.
                  Bedankt voor uw reactie.
                  Mvg.

Comment

Working...
                  X