Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ps 1. Even een afdruk gemaakt op hoge kwaliteit en de afdruk zijn de kleuren niet te fel, raar maar waar.
ps 2. Is deze update beter (wat rechter gezet)
Ah, was wat de bedoeling om het lekker fel te maken omdat ik vond dat dit ietsnhad. Zal eens kijken als er het groen wat minder maak hoe het er dan uit ziet
Welke bewerking heb je gedaan? Kleuren zijn iets beter. Maar als je naar de daken kijkt(vooral in het middenis het heel duidelijk te zien) is er iets dat niet klopt, bij de eerste versie was het mij niet dadelijk opgevallen maar in de update is het zeer duidelijk. Er is een onzuiverheid op de rand van de daken.
Welke bewerking heb je gedaan? Kleuren zijn iets beter. Maar als je naar de daken kijkt(vooral in het middenis het heel duidelijk te zien) is er iets dat niet klopt, bij de eerste versie was het mij niet dadelijk opgevallen maar in de update is het zeer duidelijk. Er is een onzuiverheid op de rand van de daken.
Gewoon met de schuivertjes gespeeld, das alles. en wat ik zelf merk is dat ik na USM ze dan verklein via bd resizer, en ze dan upload voor hier op te zetten dat ze hier veel minder scherp zijn dan op de groote foto op mijn pc.
Horizon ziet er mij toch iets rechter uit(kan het hier op het werk niet echt goed nakijken, alleen door een blad papier langs de kant te houden ). Alleen spijtig dat ik precies die daken dubbel zie, anders toch een hele mooie.
Horizon ziet er mij toch iets rechter uit(kan het hier op het werk niet echt goed nakijken, alleen door een blad papier langs de kant te houden ). Alleen spijtig dat ik precies die daken dubbel zie, anders toch een hele mooie.
ah ok ik denk ook dat hij iets beter is que horizon. (het huisje vanboven links heb ik nog weggecropt). en daken dubbel zien? dat zie ik toch niet ook niet op afgedrukte versie.
Denk ook dat het realistischer is de 2de versie, de rotsen waar de huizen op staan gaat zo iets naar beneden nu ik de horizon rechter heb gezet, hoe het in het echt ook is.
ah ok ik denk ook dat hij iets beter is que horizon. (het huisje vanboven links heb ik nog weggecropt). en daken dubbel zien? dat zie ik toch niet ook niet op afgedrukte versie.
Denk ook dat het realistischer is de 2de versie, de rotsen waar de huizen op staan gaat zo iets naar beneden nu ik de horizon rechter heb gezet, hoe het in het echt ook is.
Als de kleuren goed zijn op je print zal er ergens een callibratie niet in orde zijn want hier... , maar dat kan smaak zijn.
De dubbele daken is wel geen smaak meer, dit kan je duidelijk zien.
Je update is ook nog eens te fel verscherpt, zie de pikkeltjes in 't groene vooral.
Comment